Teron Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Szólj be itt:
  
Figyelem! Ez nem chat! Magától nem frissül! :)
Csevegőszoba >>
[22:03] Fir: Várunk sok szeretettel! Meg tárt karokkal! Csak ne felejts el jönni :D
[07:08] karonfoll: jövök még én is vissza, pár hét még a szünetelés
[20:51] Fir: 2024.06.09. , még létezünk és játszunk :)
[11:34] Fir: Aktív játékosok kis csoportja 2024-ben is várja az édeklődőket
[21:28] Fir: Továbbra is létezünk. Keressetek Facebook-on az Ősök Városa feltámadás csoportban
[10:07] Baruk: Mindegy :) Ha elnéz ide valaki, látja, hogy vagyunk :D
[09:52] karonfoll: pf, hát az full esélytelen
[21:04] Fir: Hanem megint az a több száz karakter tulajdonosa is :)
[21:03] Fir: De jó lenne ha nem csak mi lennénk aktívak
[12:07] Baruk: Aktívkodunk! FB-on Ősök Városa - feltámadás :) nevű csoport.
[10:07] karonfoll: talán
[10:06] karonfoll: amerre én járok komoly a hullaszag, kérdés hogy 5-10 fő egy kisebb szövetségre összeszedhető-e egyál
[09:34] T10: Jó kérdés. Amikor legutóbb, pár éve lépkedtem, a Protolisk Hercegek (#15031) még aktív volt.
[07:18] Prussin: Hello. Aktív, szabad helyes szövetség van ? Ha igen, neve, száma ?
[08:15] karonfoll: én játszogatok (23.08.31), de csa havi 2-3 fordulót, 13. szint
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
14503 felhasználó
327 karakter
Legutóbb: PatrickMaync
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Törzsvendég toplista:
FelhasználóPontok
karonfoll7126
Pötyös5558
Rav5533
Fortian4978
Ambassadar4606
Ejfeny4572
Egon3825
Ange3065
Signy3050
Branca2991

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Pannonica17
Signy6
VaZó6
Ejfeny4
Ambassadar4
alicenorbie3
kulimasz3
Csuhi3
Pötyös3
Hydro Globus2

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Ejfeny99.1786%
alicenorbie98.4889%
Farid96.9032%
Ambassadar96.6250%
Csuhi96.2025%
karonfoll94.8333%
IMi94.1000%
BJ94.1000%
Pötyös91.4706%
VaZó91.2500%
Vissza a hírekhez!
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14]

Teleportálás (9. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


109Valek ::: 2007.01.18. 16:47  Válasz erre
Tessek!

Remelem egyszer majd 1 cipoben evezunk.

En toroltem ki a hozzaszolasokat, mivel en tettem be a topicot ezert azt torlok amit akarok.
 
108Pötyös ::: 2007.01.18. 16:46  Válasz erre
ha jol latom megjott a modera

thx :)))
 
107Tihor Miklós ::: 2007.01.18. 15:52  Válasz erre
Te figyu... ha elmegyek a tescoba és veszek tejet elvárom h ne legyen savanyú, elvárom, hogy ne legyen paraszt az eladó, elvárom hogy kiszolgáljanak a pénzemért.

Asszem ez rossz hasonlat volt, mert a tescoban savanyú a tej, és egyálalán nincsenek eladók, egy önkiszolgáló üzlet, aminek egyetlen előnye van, hogy olcsó :)

De ez persze nem tartozik a témához, mi szerencsére nem ilyenek vagyunk, minden problémát amivel hozzám fordultok igyekszem gyorsan megoldani, és nyitott vagyok a javaslatokra is.

Kicsit bánt hogy a top játékosok itt elkezdtek flamelni, amiért azt mondtam, hogy nem körülöttük forog a világ. Pedig, ennek ellenére is, a fejlesztési időnek több, mint a 90%-kát azzal töltöm, hogy nekik dolgozom... Ha ne adj isten valami túl nehézre sikerül, akkor jön rögtön a sirás, hogy könnyitsem, ha meg túl könnyű lesz, akkor "hol van mán az új fejlesztés?" Ez egy pszichológiai dolog, a sikerélménynek csak akkor tud valaki örülni, ha az kudarcélménnyel párosul. A top játékosok fejlettségüknek köszönhetően a legtöbb akadályt kudarc nélkül veszik, tehát nem tudnak neki örülni. Ha pedig valami mégsem sikerül, hát ne tudjátok meg, rögtön jön a 3 oldalas panaszlevél, hogy ezen könnyitsek. Természetesen, az éljátékosok nagyon nagyon fontosak, hiszen minden új dolgot ők próbálnak ki először, de ahhoz képest, hogy a játékosok mekkora hányadát képviselik, aránytalanul nagy figyelmet kapnak tőlem. Pedig ha a maradék 98%-ra nem figyelek oda, akkor bizony elfogynak a játékosok. Hiába nem tetszik ezeknek a top játékosoknak a kaszinó vagy az ftk, vagy hogy most az időmet új szövetségi épületek programozásával töltöttem, van egy csomó játékos, aki ezt igényli, és rájuk is oda kell figyelnem.
 
106Zor ::: 2007.01.18. 14:34  Válasz erre
Na igen nekem spec. Az LV tetszik nagyon. Nálam az a top fejlesztés eddig.
 
105Pötyös ::: 2007.01.18. 13:23  Válasz erre
ez tulkepp keszen van, csak lenyeket kell bele tervezni, ami ido persze, de gondolom bevinni mar a JV (mar ha lenne :) ) betudna a meglevo DBAdmin feluletrol :))
 
104klinsi ::: 2007.01.18. 12:12  Válasz erre
En most 3at csinalok leven mutanskent megeri, ill a +25 forduloba belefer.

Masreszt eszembejutott 1 erdekes beszelgetes legutobbrol ircen. Azt ecseteletem, hogy az OV-ben mint jatekban, 1-1 kuldi felfedezes mar nem akkora dolog. Nem igenyel trukkozest agyalast 95%-ban (persze neha igen), nekem ebben a jatekban - tehat csak a jatek oldalat nezve - az LCS az ami tetszik nagyon.

Mert elol jarunk, jon 1 uj leny es agyalni kell hogy jajjajj ezt hogy verjuk le 2szer mer tuti jo a jutalom kell sokaknak de 2szer nagyon gaz. Most pont igy allunk es megmondom oszinten az ilyen, agyaljunk taktikat keszitsunk, azt utana lehetoleg 100%-ban valositsuk meg es nyerunk.... na ezt szeretem. Meg akkor is, amikor soxor 50 tvpket elvertunk mar deritesekre utobbi 3-5 evben es bukott csatakra es nagyon lassan fog megterulni a kiszedett targyakkal is a befektetes...

De ez megerte, az en szememben az lcs 1 remek fejlesztes pl.
LV is az. Ilyenbol kellene meg sok... pl.
 
103Adaz ::: 2007.01.18. 11:18  Válasz erre
Lehet h hülye vagyok de sztem az UCS épp ezt a célt szolgálta, nem?

Alapvetően igazad van, persze.

hmmm, igen, csak epp 3 csarnokot csinalnak ott fent am, es igy nem keszul el kov szint...


Lehet kimaradt a fenti mondatbol egy nem,vagy nem ertem.

Jellemzoen 2 csarnokot csinalnak a karik, asszem 3at most pl senki
(Hivatkozott üzenet: [Signy], 2007.01.18. 10:32)
 
102Valek ::: 2007.01.18. 11:09  Válasz erre
Barracuda >

Ez mind szep es jo lenne, de egy db szintet nem tud leprogramozni addigra, mire mi mar koltozo kepesek vagyunk. Pedig mar bealltunk egy nem rohanos tempoba. 40 fordulot leptem eddig 16-on. Es meglesz az 1 ev eltoltott ido ezen a szinten. Megse kepes leprogramozni a kov szintet. Persze megertem, hogy sok melo...
(Hivatkozott üzenet: [Barracuda], 2007.01.18. 09:45)
 
101Piromaca ::: 2007.01.18. 10:32  Válasz erre
Sajnos be kell latni, hogy az OV a Kft beveteleinek igencsak szereny reszet kepviseli. Anno, amikor megszunt a KG szerintem egyatalan nem erzett semmifele ervagast a Beho, es bar a tenyeket egyatalan nem ismerem, szerintem meg jol is jart. Szerintem siman megengedhetnek azt, hogy csak a TF-et nyomjak, a kartya meg a konyv mellett.

Sajnos ezzel mi szivunk, es ugy gondolom, hogy ezt vagy felvallaljuk, es igy probalunk tovabb jatszani, vagy ha zavar, es nincs meg a jatekelmeny, akkor abba kell hagyni. Gondolom senkinek sem "kotelezo" jatszani. Sajnos azonban en ugy gondolom, hogy ha a top 1-2 szint jatekosainak nagyrasza beadna a kulcsot, akkor hamarosan osszeomolna az egesz jatek.

Amugy meg szerintem talaportalas helyett lehetne csomo icipici fejlesztest beletenni. Ezek persze nem tortenelmi esemenyek lennenek, hanem csak szinesito elemek, melyek akar kisebb idokozonkent ismetlodnek: ossznepi olimpia, vadaszverseny, rnd kaland verseny, pszi verseny... Ez utobbiek esetleg szintek kozott, es tart egy honapig, ezalatt mindenkinek max az elso 5 lepese szamitana (aki nem lep ennyit annak persz kevesebb), es amelyik szinten a legnagyobb pl a vd gyozelemek/szint + a szintek legjobbjai kis idore valami bonuszt kapnanak (+10% lelekenergia, vagy akarmi). Ezekhez az esemenykehez szinte semmi programozas nem kellene. Csak mondanak hogy ma kezdodik, es van egy szamlalo, ami nezi a dolgokat, esetleg meg ki is jelezne. Vagy szovetsegek kozt mindez.
Szoval csomo apro szinesito elem lenne/lehetne. Es hogy ebbol kernenek-e ez elol haladok, nos nem tudom...
 
100Signy ::: 2007.01.18. 10:32  Válasz erre
Lehet h hülye vagyok de sztem az UCS épp ezt a célt szolgálta, nem?

Alapvetően igazad van, persze.


hmmm, igen, csak epp 3 csarnokot csinalnak ott fent am, es igy nem keszul el kov szint...
(Hivatkozott üzenet: [Hydro Globus], 2007.01.18. 10:30)
 
99 Hydro Globus (#4811) ::: 2007.01.18. 10:30  Válasz erre
Lehet h hülye vagyok de sztem az UCS épp ezt a célt szolgálta, nem?

Alapvetően igazad van, persze.
 
98Barracuda ::: 2007.01.18. 09:45  Válasz erre
Négyszer töröltem vissza a hozzászólásomat, mióta van ez a topic. Egy hasonlat: vannak köztünk istenadta, született pilóták, úgy-ahogy tehetséges sofőrök, többé-kevésbé rutinos vezetők, és kocaautósok. A baj ott van, hogy mindannyian ugyanabban az autóban ülünk, ami ugyanazt tudja. Ráadásul a pálya, amit befutunk szintén tökugyanaz.
Nekem, aki csak lassan gurulok körbe-körbe, még érdekesek a plakátok oldalt, meg a rengeteg néző, és a még a feliratokat is el szoktam olvasni. Csak 70%-ig nyomom a gázt, mert egyrészt nem érzem bizttonságban magam, ha gyorsabban megyek, másrészt, nem tudnám a pályán tartani az autót. A géniusz ezzel szemben kihozza a maximumot az autóból, köröket ver rám, és hamar ráun az optimális ívre. Szeretne már egy új futamot.

Könyörgöm, miért nem lehet olyan pályákat belerakni ebbe a szerencsétlen játékba, amit CSAK ÉS KIZÁRÓLAG a profiknak építenek? Nem hiszem, hogy a jutalommal volna a baj. Az élenjárók nem a jutalomért felfedezők, hanem az újdonságért. A mellékutakat akkor is bejárnák, ha nem lenne érte semmi jutalom. Csupán az elismerésért, és a felfedezés öröméért. Aztán aki elég ügyesnek érzi magát, megpróbálhatja a nehezebb pályát, nem kötelező.

Remélem értitek a képzavart. Kéne egy bónusz szint minden egyes lakószint mellé. Ahol MINDEN kihívás, minden küldetés, minden szörny irreálisan nehéz. Csak azok tudjanak vele mit kezdeni, akik tényleg a legjobbak, és ne adjon semmi kiemelkedő tápot, egyszerűen csak a felfedezés örömét adja, meg a sikerélményt. Mire a játékosok többsége keresztülvergődik az adott szinten, az élenjárok már kivégzik a következőt, a bónuszpályával együtt. A legtöbben neki sem fognának a bónuszszintnek, mert esélyük sem lenne végigcsinálni azt, és ez így helyes. Én az életben nem fogok felmenni a tíz éves Roverommal a Hungaroringre...
 
97Zor ::: 2007.01.18. 09:23  Válasz erre
Nem nagyon van mit hozzászólni.
Meg kell becsülni a játékosokat, mert nagyon nehéz manapság egy ilyen "drága" (értsd: nem ingyenes) játékra játékost találni. Ha mi nem játszunk más sem fog.
Az, hogy én bármit is kidolgozzak a játékba és beküldjem, sosem fordult meg a fejemben. Hát mér én találnám ki a saját szórakozásomat? Akkor dög unalom lenne a fejlesztés a számomra.
Ha Errtu megtervezné az új szintet, akkor az neki mennyire lenne unalmas? 100% unalom kb.
Kinek van erre szabadideje? Meló van, család, szabadidőben meg akkor már játszok valami mást, minthogy ingyér dolgozzak a behónak. Vagy akár 3 ingyenforiért. na neeee.
 
96darkmelon ::: 2007.01.17. 23:47  Válasz erre
A remény hal meg utoljára csak, ne jöttünk volna már meg innen ezerszer..Ja és kérdés, hogy az a programozó akit felvettek télleg őv-vel fog-e foglalkozni?Ha nem akkor..........Pedig szeretem ezt a játékot télleg, bár a körülötte lévő közösséget mégjobban, sokszor engem is ez visz tovább.Egyszerűen nem tudom felfogni miért nem éri meg foglalkozni ezzel a játékkal van rá igény, tudom egyre kevesebb, de ez ugye megvan minek köszönhető.Ha ezen változtatnának talán lenne remény, de egyre kevesebbet látok csak.
 
95darkmelon ::: 2007.01.17. 23:43  Válasz erre
ÁMEN TESTVIR ÁMEN!!!!!!!!!!!!
 
94Pötyös ::: 2007.01.17. 23:21  Válasz erre
hat eddig arra forditotta az idot biztosan, hogy uj programozot keressen :)
a hirdetes lekerult a honlaprol, lehet, hogy talalta is :)

es mar csak par het, amig betanul az uj kollega es utana itt a kanaan! :))))
 
93Valek ::: 2007.01.17. 21:49  Válasz erre
Nem irok le ujat, de milyen dolog az, hogy ugyanannyi penzert jatszunk es effektive konnyebb dolga van a lentebbi kariknak, mert allandoan konnyitve vannak a kalandok. Ezzel nem kerulnek hozzank kozelebb a karik. Meg vagyok belyegezve, mert jobban forog az agyam, vagy tobb idot forditok a jatekra, vagy szerencsesebb vagyok es ott tartok ahol tartok???
Es Miklos fel van haborodva, hogy milyen jo kalandszovegeket ir meg hogy mennyit foglalkozik a jatekkal es mi biraljuk, erre van olyan kaland ami 5 sor es 120 tvp. Erre vag fel? Ezek a nagyon jol kidolgozott kalandok? Amibol total le lehet vonni a kovetkeztetest, hogy SZOPATLAK TITEKET GYEREKEK VEGYETEK MAR ESZRE!!!

Es erdekes, hogy betesz egy csomo kerekkotot es megsincs kesz addigra a kovetkezo szint pedig kesz az egesz szint. Akkor mit csinal addig? Elvileg lassitani akar minket es a lassitas miatt nyert +10 hetet mire osztja be???

Jo reggelt kivanok ebreszto OV tarsadalom. Sajtoljuk ki a penzt amig lehet, mert 2 szint mulva nem lesz OV csak egy nagy bug halmaz? Ez a beho gondolkodas? Mi meg nagy hulyek vagyunk mert beallunk a sorba.
 
92Pötyös ::: 2007.01.17. 20:55  Válasz erre
lassan haladas:
en inditottam kiskarit.
bazira rakeszultem dolgokra, elore terveztem, bevetettem az osszes optimalizalo kepssegemet, haperbol nyomta a kuldiket, tobb szinter elorenezve, nem is csinaltam meg mindent, csak ami nagyon kellett vagy elegge megerte.

es egyszer sem utkoztem bele a "magasabb" szinteneken talalhato kuldikbe, amik akkor kattanak be ha tul alacsony forcsiszammal akarsz koltozni.

komolyan mondom, baromira nem tudom, hogy hogyan csinaltak az elenajrok, hogy hpyer nelkul az ismeretlenben haladva is elobb koltoztek FEL mint en igy.

itt latszik, hogy vannak akik bazira nagyon ertenek a jatekhoz (ok jarank elol) es vannak akik az o tapasztalataikbol mar okulva ugyesen jatszanak (ok jarnak 14.5-15on) es vannak a tobbiek, mint pl en akiknek kb fingaj nincs arrol (a jelek szerint) hogy hogyan is kene optimalisan jatszani.

a fokarijaimmal (12-14en jarnak) igazan sose szamoltam a TVPket, nem optimalizaltam, nem is ertek hozza :)
de nem uncsi es nem kitaposott utat jarok vegig, mert azert megemtol kell kitalalni hogy az en karim hogyan tudja leverni az adott monc kombot.
persze vannak utosok, akik elmondajk hogy hogyan kene, csak az a baj, hogy van az 1 korben kiosztott sebzesunkben par szaz elteres :))

igaz, szeretnek ott elol (is) jarni es tudom hogy lehetne, mert lattam, hogy van aki behozza az elbojt, de nekem nem megy.
egyik karival megprobaltam, siettem 12-13on, (bizti nem jol csinltam sokmindent) de14en ugy beakadtam hogy csudi.

tehat aki ott van elol az nem veletlenul van ott elol es nekik meg nekunk (kullogoknak) maskent kene szintet tervezni :) de ez persze nem megy, mert ugyan azt a jatekot jatszuk.

es abban tok igaza van Errtunak, hoyg a beho eroforrashiany problemaja nem a mi dolgunk kene legyen.
csak hat itt nincs kotber ha nem keszul el a szint 6 honap alatt.

 
91Daemon Linoge ::: 2007.01.17. 20:47  Válasz erre
...Nem az érték számít hanem a fogyasztás.
Marx porog a sirjaban :)))


(Hivatkozott üzenet: [Pötyös], 2007.01.17. 20:47)
 
90Pötyös ::: 2007.01.17. 20:47  Válasz erre
...Nem az érték számít hanem a fogyasztás.
Marx porog a sirjaban :)))
(Hivatkozott üzenet: [klinsi], 2007.01.17. 20:16)
 
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14]