Szólj be itt: Figyelem! Ez nem chat! Magától nem frissül! :) | Csevegőszoba >> | [22:03] Fir: Várunk sok szeretettel! Meg tárt karokkal! Csak ne felejts el jönni :D [07:08] karonfoll: jövök még én is vissza, pár hét még a szünetelés [20:51] Fir: 2024.06.09. , még létezünk és játszunk :) [11:34] Fir: Aktív játékosok kis csoportja 2024-ben is várja az édeklődőket [21:28] Fir: Továbbra is létezünk. Keressetek Facebook-on az Ősök Városa feltámadás csoportban [10:07] Baruk: Mindegy :) Ha elnéz ide valaki, látja, hogy vagyunk :D [09:52] karonfoll: pf, hát az full esélytelen [21:04] Fir: Hanem megint az a több száz karakter tulajdonosa is :) [21:03] Fir: De jó lenne ha nem csak mi lennénk aktívak [12:07] Baruk: Aktívkodunk! FB-on Ősök Városa - feltámadás :) nevű csoport. [10:07] karonfoll: talán [10:06] karonfoll: amerre én járok komoly a hullaszag, kérdés hogy 5-10 fő egy kisebb szövetségre összeszedhető-e egyál [09:34] T10: Jó kérdés. Amikor legutóbb, pár éve lépkedtem, a Protolisk Hercegek (#15031) még aktív volt. [07:18] Prussin: Hello. Aktív, szabad helyes szövetség van ? Ha igen, neve, száma ? [08:15] karonfoll: én játszogatok (23.08.31), de csa havi 2-3 fordulót, 13. szint
| | Jelenleg bejelentkezve: | 0 felhasználó | | Regisztrált: | 14500 felhasználó 327 karakter Legutóbb: MichaelEvacy | | Stílus:
| | Top 100 >> | Törzsvendég toplista: | Felhasználó | Pontok | karonfoll | 7126 | Pötyös | 5558 | Rav | 5533 | Fortian | 4978 | Ambassadar | 4606 | Ejfeny | 4572 | Egon | 3825 | Ange | 3065 | Signy | 3050 | Branca | 2991 | Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban: | Felhasználó | # | Pannonica | 17 | VaZó | 6 | Signy | 6 | Ejfeny | 4 | Ambassadar | 4 | alicenorbie | 3 | kulimasz | 3 | Csuhi | 3 | Pötyös | 3 | Lamarth | 2 | Tudásbázis toplista: | Felhasználó | Tudás | Ejfeny | 99.1786% | alicenorbie | 98.4889% | Farid | 96.9032% | Ambassadar | 96.6250% | Csuhi | 96.2025% | karonfoll | 94.8333% | IMi | 94.1000% | BJ | 94.1000% | Pötyös | 91.4706% | VaZó | 91.2500% |
|
Vissza a hírekhez! [1] [2] [3] [4] mi lesz ebbol? (3. oldal) Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!
27 | Pötyös ::: 2009.03.09. 00:56 | Válasz erre | üdv
no akkor mint "abbahagyo", en is megirom miert hagytam abba :)
- nekem egy ido barom uncsi, hogy egy senki vagy a szurke kozepmezonyben, (ez minden jatekban igy van) valamiben ki kene emelkedni, de ahhoz tobb idot kene a jatekora forditani, ami nincs :) de ha mar kozepszeru vagyok, akkor legalabb legyen jo a csapat akikkel egyutt jovok megyek. Ez meg is volt nagyon sokaig (koszonet erte Pannonicanak :) ) de ez is kihalt.
igy megszunt a motivacio.
ja, hogy mos felkuzdhetnem magam a 15rol a 20ra es ott lehetnek a topban? igen megtehetnem, de mennyi ido kellene hozza? (valami szaki kiszamolhatja, hogy ha minden nap lepek es most huztam fel 15re hany honap alatt erek fel 20ra?)
a jetke eleg egysiku, azert kozel 10 ev jatszas utan minden szint egyforma meg ha a kuldi szovegek valtzonak is, a jatek szerkezete, a kihiasok nem. Persze, jott egy csomo ujitas, plusz szolgaltatas (LCs, LV stb) ami 10evvel ezelott emg nem volt, de ezek
- lassitnak, megjobbam lemaradok a toptol
- sokszo ra toppra van meretezve igy nekem kb teljesithetetlen
mert azert lassuk be az ucso 6-7 szint erosen rajuk lett merve es ok bazi erosek :)
az egyensuly is kicsit megcsuszott itt ott, es loveszbol vagy szolgazobol nehez 14 szint utanatallni lehelosbe, plane hogy talan mar keso is, mert a 10.szint kornyeken kellett volna :) (csak ugy irtam egy szamot hasra utve)
a levelezos heti1xri lepes altalban jo volt, keves idott vett el eletembol a jatek :) (nem ugy mint pl egy WOW vak ikariam vagy travian) viszont soxor hatrany is volt, mert sok idom volt es leptem volna mindennap 2 hetig :)
ami mindenkepp jo lett volna,hogy ha elkuldom az UL-t (es nem sorban allos) akkor 15 perc mulva legyen ott a forcsi, hogy lassam az eredmenyt :) ez meg a heti 1 lepes eseten is jol esett volna :)
nalam a 2 fo ok:
- egyhangusag
- tarsasag megszunese
3. meg a kozepmezonybol nem lehet kitorni, csak nagyon nagyon nagy aldozatok aran (azrt volt aki 3 szint lemaradasbol utolerte atoposokat , persze mert azok alltak egy felevet :) ) | | 26 | Keledor ::: 2009.03.08. 14:11 | Válasz erre | Te vagy/voltál Ren? Hogy a miksziszi fakopáncs enne meg! A szintek hiánya kicsit meglep én nem gondoltam, hogy anno' úgy indították el a játékot. A másik ami feltűnik, hogy a rendszer minden karakter számára ugyanolyan fejlődést tett lehetővé csak egyszerűen más formában próbált érvényesülni mindenki (ami viszont jó szerepjáték elem) és maximum a forduló tervezésében lehettek és vannak különbségek. pl ha úgyanolyan jól halad egy nekro mint egy ütős/lehelős stb akkor mi értelme a különböző karakter fejlesztéseknek? Így, hogy rávilágítotok a problémákra jobban megértem mi történt. DE.. Szóval tegyük fel , hogy csak egy fanatikus ÖV rajongó őrűlt vagyok és még mindig nem látom a leírtakban azt az okot amiért abbahagyjak egy olyan játékot amit 4-5 éve játszom egy sok emberből álló közösségben. Akkor most tényleg elvakult vagyok vagy még mindig látom a játék azon értékeit amit más játékban nem? A bonyolultsága pedig erény, nem hátrány, én nem tudom hátránynak nevezni. A sakkban mi a jó? Hát nem az, hogy a huszárom lova nyihog hanem, hogy van x figuratípus ami y módon léphet egy Z típusú táblán.. és ez elég egyszerűen hangzik mégis rettentőe összetett. Tény ami tény nincs sok sakkozó de nem gondoltam volna, hogy az a csapat aki élen járt ebben és a TFben is feladja. Hogy is mondjam: én az élen járóktól mint másik játékos -akik már nem játszanak- furcsa mód de elvártam volna egy kis odafigyelést magammal szemben és ha másért nem is de maradtam volna a játékban, hogy a szintre felérkezőknek segíthessek és együtt mehessünk tovább de a verseny, hogy nem játszok csak a dobogóra való lépés legyen a célom az engem elborzaszt. Ezért nem tudom azt mondani, hogy a játék hibája 100%-ban, hogy nincsenek játékosai. Vagyis van de kevés. Aki pedig maradt az iránt nagyobb tiszteletet tudok tanúsítani mert azért a játék és maga a beho' munkája is Magyarországon azért eszmei értéket is képvisel egy olyan rétegnek akik ma már apák, anyák,stb de a játékos útódokra senki nem gondol? Szóval aki teheti még mindg at mondom jöjjön vissza és játszon, nem olyan az ÖV és a TF amit ne lehetne bármikor folytatni. A 20. szint és a zárás kiderül, hogy szükségszerű de attól még meg lehet ezt úgy reformálni, hogy jó legyen csak az egyéni érdekeket fel kéne áldozni bár tudom akkor nem lehet valaki az "első" és jujmileszhanemőleszazelső de ki akar első lenni ott ahol csak egyedül van? ...az nem dicsőség Minden régebben játszott de újra játszó játékosnak felajánlanék valamit a beho' helyében ami a játékban nem nyújt előnyt de mégis kedvet hoz vagy egy olyan alternatív ágat hoznék ki a hegymélyéből amivel teljesen új lehetőségek nyílnának meg a játékban. Biztos van ilyen. Kell lennie. Úgy veszem ki a szavatokból, hogy ti is rejtett képességeket láttok még a játékban de lehet tévedek. | | 25 | Pannonica ::: 2009.03.08. 13:32 | Válasz erre | Piromaca eszmefuttatása tökéletes volt az utóbbi x (3-4-5-6) évre. Főleg az éljátékosoknak szóló újdonságokban, új szint készítésben. Ide még azért beszúrnám,hogy hiba volt opcionálissá tenni a 3 csarit, mert egy csarival is felköltözhető volt a szint, és voltak akik inkább bevállaltak egy csarit, csak hogy gyorsabban költözzenek, és az "élről" mondják az igét.
Én viszont emlékszem az első 2-3-4 szintre,micsoda nyüzgés volt akkoriban. Nagyon sok arc, aki a TF-en nagy ágyú volt, indított karaktert, akik aztán lassan eltűntek (ahogy nézem,már a tf-ről is). Azért hagyták abba, mert nem lehetett úgy rabszolgázni,meg üstököst csinálni, mint a Tf-en (ma már egyébként lehetne, illetve Ssuessh gyakorlatban is bemutatta ezt). Ez volt az első nagy lemorzsolódás.
Egyébként a játék bonyolultsága is számít szerintem. Nekem ugye kényszerűen állnom kellett egy fél évet, mert nem volt új szint. Totál kiestem belőle, és lehet látni Ren bénázásait,hogy miket szenvedek este kilenc után az ul írásokkal. Vanna karitípusok (tankos lehelők, ütősők),akikhez nem kell sokat gondolkodni, de pl. egy nekró mágushoz nagyon össze kell rakni a hp-t, hogy utána rutinból told az ul-eket. Ugyanis jópár dolog még mindig hiányzik (pl. mágiaimmúnis hp nincs, így most csak valószínűsíteni tudom,hogy a hydrafej minden mágiára immunis,nem csak a nekróra).
Nagyjából ennyi. A játék, meg maga a rendszer párját ritkítja, le a kalappal, de azt tudomásul kell venni, hogy mi, akik ilyen játékokat játszunk, már abszolute kisebbség vagyunk. Ez van, a világ változik. | (Hivatkozott üzenet: [Barracuda], 2009.03.08. 10:40) | | 24 | Barracuda ::: 2009.03.08. 10:40 | Válasz erre | Azért nem gondoltak rá, mert egyáltalán nem volt minta. Nem volt olyan példa, amit követni lehetett volna, és amiből tanulni lehetett volna.
A Túlélők Földje az első, és egyértelműen a legsikeresebb levelezős játék.
Az ŐV a TF mintájára készült, de a tervezéskor szempont volt, hogy a TF akkori hibái (pl. rabszolgázás) már ne legyenek benne, és az is, hogy valami újszerű, valami más legyen, mint a TF. (Gondolom nem a TF-et akarta Miklós a felszín alá költöztetni, és egy 2. verziót készíteni ugyanarra a kaptafára.) Az újításnak tehát nem volt semmilyen próbaterepe. Maga a játék lett a próbaterep, ami - mint bebizonyosodott -, sajnos nem lett ugyanolyan sikeres változat, mint a TF.
Sok mindenben sokkal jobb az ŐV mint a TF. Ott van például a többszemélyes csata, és a harcoló szolgák kérdése. Az előbbit a TF is átvette egyszerűsített formában, az utóbbira sajnos programkódkorlátok miatt (gondolom) nincs lehetőség.
Összességében véve nem biztos, hogy sok választ fogsz kapni a kérdésedre, mivel aki abbahagyta, az már ide sem jár (általában). | | 23 | Keledor ::: 2009.03.08. 10:21 | Válasz erre | Igen. értem thx. Okulni akarok belőle meg persze megérteni ezt az egészet. Azért ha más is leírja ő miért nem játszik azt is megköszönöm. ..és igen Barracuda tudom, hogy te átlátod, hogy mi miért nem jó úgy ahogy bár a játék megalkotásakor, hogy hogy erre nem gondoltak? No sebaj, azért persze én is játszom tovább csak érdekel a játékosok véleménye és hátha elolvassa valaki más is ezeket a bejegyzéseket :-) | | 22 | Barracuda ::: 2009.03.08. 08:06 | Válasz erre | Tökéletes eszmefuttatás. Annyival egészíteném ki, hogy van még egy nagyon komoly tényező, ami miatt a játékosok abbahagyták (abbahagyhatták). Mégpedig a lassúsága.
A mai világban ha nekem van egy szabad délelőttöm, vagy egy hétvégém, amikor "rákattanok" egy játékra, és azzal szeretnék játszani, akkor nem pálya, hogy "A következő fordulód táplálható: ..." mondjuk a jövő héten pénteken. Egyszerűen nem jó.
(Megjegyzem, nekem jó, nem véletlen, hogy a játék indulása óta minden héten lépek.)
Ha pedig úgy vesszük, hogy a maximális gyorsaság az egy nap/ egy forduló (illetve + egy BUL), akkor ez még mindig a nem kielégítő gyorsaság kategória, arról már nem is beszélve, hogyha minden nap tudsz lépni, akkor meg iszonyat drága. Gondolj bele, hogy havi harmincat lépsz (igen, munkaszüneti napokon is lépsz!), akkor még a kedvezményekkel együtt is 6-7000 Ft-ot költesz erre a játékra.
A naponta mindenki léphet egyet koncepció viszont tarthatatlan volt a fejlesztés, és tartalommal feltöltés miatt. Ahogy azt már Piromaca kifejtette, a top nem kapott, és nem is kaphatott elegendő újdonságot, hiszen ilyen ütemű játék mellett a felfedezni váró szint 1-2 hónap alatt kifutott, és egy szintet létrehozni, még gőzerővel is legalább 3-4 hónap. (Hidd el, tudom!)
Ez volt a legfontosabb ok, amiért a játékot végül le kellett zárni. Hm, kicsit csapongtam, de asszem érthető a lényeg. | | 21 | Piromaca ::: 2009.03.07. 17:49 | Válasz erre | Amúgy kifejtené valaki nagyon bő szövegben, hogy ki miért hagyta abba a játékot vagy miért nem tetszik neki a játék mechanika?
Nagyon boven nem, de talan kicsit rovidebben igen - igaz en nem teljesen vagyok kompetens ezugyben, mert sohasem hagytam abba egy hetre sem a jatekot De par nyomos ok azert van, amit at tudok erezni:
- az eljatekosok jelentos resze azert hagyta abba, mert nem volt mit csinalni. Nem volt idoben kesz az uj szint, ha meg elkeszult ok kaptak meg az osszes hibat, es ha tuljutottak rajta, mar konnyitve is lett (ami azert eleg zavaro lehet). Mas jatekban mar voltam top karakter es ott en is szembesultem vele, hogy ha nincs mit csinalni, akkor bizony hamar beleunsz. Itt vesztettuk el az eljatekosok jelentos reszet.
- az utobbi evekben folyamatosan hodit teret az internetes alapu szorakoztatas, es ezt minden mas erosen megerzi (konyvkiadas, szerepjatek, es az ilyen jellegu "levelezos" jatekok). Ennek az okarol es kovetkezmenyeirol tobb konyvet is lehetne irni. Egyebkent ez a donto ok. Itt "bukott el" a legtobb jatekos.
- rengeteg dolog jol be van love a jatekban, de par hiba igen komoly kulonbsegeket generalt/general. Ehhez jon meg az is, hogy szet vagyunk szedve szintekre, ami bizonyos szamu jatekos elvesztese utan igen jelentos hatraltato tenyezo. En ismertem olyan jatekost, aki azert hagyta abba, mert keptelen volt tartani a lepest a jobb jatekosokkal. Ez biztos nem donto tenyezo, de azert szamithat valamit.
- Havi 5-6 forduloval szamolva szerintem nem draga a jatek, de ha az embernek megszoritasokat kell hozni, akkor ilyesmi jellegu dolgokrol a legegyszerubb lemondani. Foleg ha a fentebbi oko miatt mar latszik, hogy jelentosen csokken a jatekos allomany.
- hozza kell tenni azt is, hogy a beholder jatekai minden hibajuk ellenere kiemelkedot nyujtottak a maguk kategoriajaban: hasonlo magyar jatekok kozul a legtobb meg az egyeves szultetesnapjat sem erte meg, nemhogy 10-15 evet. Sajnos ilyen jatekokra nincs utanpotlas: mindig is a kozepiskolasok/egyetemistak voltak a fo kozonsege a szerepjatekoknak es levelezos jatekoknak: idovel azonban jon a csalad, jon a gyerek, munkahely stb, szoval elpartolnak emberek es ha a fiatalok inkabb chatelnek meg online jatekokat nyomnak, akkor a celkozonseg megszunik letezni. Hanyatlik az osszes nagy szerepjatek kiado, hatalmas vesztesege van a Games Workshopnak (Warhammer tablas jatek), szoval nem lennek meglepve ha 10 ev mulva mar nem nagyon lehetne ilyen jellegu cuccokat kapni...
A jatek abbahagyasaval kapcsolatban kb ezeket gondolom, de inkabb olyan nyilatkozzon, aki tenyleg abbahagyta. Ahogy en lattam a sok ismerosomon aki abbahagytak a fo gond az volt, hogy valzotak a prioritasok, es amikor mer nem annyira fontos, akkor elkezded dragallani es kevesebbet lepsz, ekko latot hogy lemaradsz, es mar nem tartod a lepest a haverokkal, akik igy mar nem szamitanak rad, egyedul maradsz es vege. Van aki nem jut vegig ezen a folyamatosn, hanem valahol kozben hirtelen kilep. Kb ennyi. Majd tapasztalod te is magadon...
| (Hivatkozott üzenet: [Keledor], 2009.03.07. 08:58) | | 20 | Hydro Globus (#4811) ::: 2009.03.07. 12:30 | Válasz erre | Nem, az én karakterem is az ötödiken lakik, én is abbahagytam (remélhetőleg időszakosan). | | 19 | Keledor ::: 2009.03.07. 10:17 | Válasz erre | ÜdV! Megtaláltam rá a helyes topicot és elolvastam miket írtatok... Nem akarom kommentelni, megértettem a leírtakat. Eggyel sem értek egyet de sebaj :-D | | 18 | Keledor ::: 2009.03.07. 08:58 | Válasz erre | :-D Amúgy fordulonként az 5. szinten is össze lehet szedni 17-20 KNO-t egy fordulóban szóval nem aggódok. (7+a fordulóban begyűjtött) Lehet ez nem sok de nekem épp elég a fejlődéshez. Egyébként Akadil te még játszol nem? HydroGlobus, rád is emlékszem sokéig egy szinten voltunk csak én időszakosan abbahagytam te mág úgy látom nyomtad tovább. Barracuda az Barracuda alias JJ. :-D Ha jól sejtem. Amúgy kifejtené valaki nagyon bő szövegben, hogy ki miért hagyta abba a játékot vagy miért nem tetszik neki a játék mechanika? Értem amit leírtatok de egyik sem olyan nyomos ok, hogy abbahagynám a játékot miatta. Úgyértem a játék még mindig ugyanaz csak sokkal nagyobb harcok vannak (ami jó!), még több lehetőség stb. A 20. szintről csupa jót írt mindenki és aki abbahagyta szerintem vágjon bele biztos megéri főleg ha nem ismeri a szintet és nem kér le elötte minden infót.. | | 17 | Hydro Globus (#4811) ::: 2009.03.07. 03:47 | Válasz erre | Pár ezer kno... bátorítod itt a kis ötödikszintűeket... :) | | 16 | Akadil ::: 2009.03.06. 18:41 | Válasz erre | A ho probléma szerintem csak idő kérdése és megoldható. Pár 1000 kno az alap tulajdonságokba, mászás zárnyitás csapdaészlelés és már nem is kell ho. Ez a legkissebb része a dolognak. | | 15 | Barracuda ::: 2009.03.06. 17:21 | Válasz erre | Ezek csak átmeneti problémák. Az LCS-hez az 5. (vagy hatodik? ) szintig kell eljutnod, és belépni egy szövetségbe. Egy olyan szövetségbe, ami még működik. A TK-ban is segítségedre lehet a szövetség, mert egy épülettel fentről is be lehet segíteni az alsóbb szinten kalandozó szövitársnak. Az LV 1-2 és LV 4 parancs egyébként is egyfős történet, csak az LV 8 ami többszemélyes, de ott meg nincs szintkorlát, szal bárki bármilyen szintről beállhat melléd. Asszem. | | 14 | Keledor ::: 2009.03.06. 16:57 | Válasz erre | Értem. Mivel nem használok hypert, vagyis próbálok inkább magam boldogulni nem tudom milyenek azok a nagyon magas szintek de azért csak meg tudja csinálni egy ember is, hisz úgy nincs is értelme akkor, vagy hát sok forduló kell hozzá és sok KNO. Majd ha ott leszek meglátom. Amúgy igen a TF onlinbean bízik mindenki de sztem az idő alapú TF ötlete eleve bukik' , legalábbis nálam. Ha elveszti a forduló jellegét már nem is érdekel. De tény, hogy bízom abban, hogy a TF online nem egy ugyanaz lesz mert ha ugyan az csak online és klikkelős stb akkor én is kiesek a játékosok köréből. De az ÖVben nem látok igazán hibát, élvezem a játékot és minden fordulóm nagyon tetszik csak a játékosok hiánya miatt nem tudom kipróbálni az LCS, LV, TK stb parancsokat és ez zavar de majd megoldom saját karakterekkel. | | 13 | Piromaca ::: 2009.03.06. 15:08 | Válasz erre | Minek? Arra tényleg ott a TF...
Nem. :-) A modernebb harcrendszer és sokkal szerteágazóbb lehetőségek végett a TF elmaradozna egy ÖV rendszerrel szemben ha az térképen játszódna. (szerintem) De ez tudom lerágott csont, de mivel hiszek ebben ezért kezdtem saját játék készítésébe. ÖV + térkép. Kb 2-3 hónap elkészül és megmutatom milyen lett volna ha... ;-)
Elarulok neked egy nagy titkot: jelenleg szerintem jelentos gyongitesek nelkul atlagos karaktereknek szinte lehetetlen eljutni a 20. szintig. Nem feltetlen csak a csatak nehezsege miatt, hanem a kalandok sok HO igenye miatt is (en jelenleg a 17. szint kozepen el sem tudom kepzelni, hogy hogyan fogok eljutni a 18ra, ahol meg tobb HO kell majd + majd kesobb jonnek HO szivo szornyek is). Szoval ha valami modernedd harcrendeszu terkepes jatekot akarna Miklos es szeretne, hogy jatszanak rajta, akkor a 20 OV szintet gyorsan el kellene tutetni az elozmenyek kozul. Amugy elmeletileg keszul az online TF, ott lehetnek akar jelentosebb valtozasok is. | (Hivatkozott üzenet: [Keledor], 2009.03.06. 14:13) | | 12 | Keledor ::: 2009.03.06. 14:13 | Válasz erre | Minek? Arra tényleg ott a TF...
Nem. :-) A modernebb harcrendszer és sokkal szerteágazóbb lehetőségek végett a TF elmaradozna egy ÖV rendszerrel szemben ha az térképen játszódna. (szerintem) De ez tudom lerágott csont, de mivel hiszek ebben ezért kezdtem saját játék készítésébe. ÖV + térkép. Kb 2-3 hónap elkészül és megmutatom milyen lett volna ha... ;-) | (Hivatkozott üzenet: [Hydro Globus], 2009.03.06. 13:50) | | 11 | Hydro Globus (#4811) ::: 2009.03.06. 13:50 | Válasz erre | Minek? Arra tényleg ott a TF... | | 10 | Keledor ::: 2009.03.06. 13:46 | Válasz erre | Értem. Mindenesetre akkor is jó volt tudni, hogy legalább van élet a hegyben. Most meg, hogy nem játszotok meg nem játszanak annyian kicsit kihaltabb bár így is "végigviszem" a játékot csak jobba lett volna ha versenyszellemben tehetem. Nekem semmi bajom a szintekkel. Ami jó lenne ha kivinnék a 20. után a felszínre a játékot egy térképpel. :-) | | 9 | Hydro Globus (#4811) ::: 2009.03.05. 22:27 | Válasz erre | Köszönjük, Emese.
Egyébként én pont emiatt kezdtem ŐV-zni a TF helyett: nekem tetszett, hogy rád van kényszerítve a szintekre bontás, nem tudsz visszamenni farmolni valamit ha az jó lenne. Persze most már látom én is, hogy így se jó, valóban ez húzza le a játékot nagyon. | | 8 | Ruhnestah ::: 2009.03.05. 15:57 | Válasz erre | igen.orvosolható.ha törlik az egész játékot.... | |
| | [1] [2] [3] [4] |